ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ: Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΟΥ

2019-11-04 20:26

 ΕΓΩ Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΠΑΝΟΥ, ΕΧΟΥΣΑ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ ΟΡΙΖΩ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ ΕΞ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ,  ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ. 

ΥΠΟΓΡΑΦΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ

ΑΘΗΝΑ 4-11-2019 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 12ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022

Τα οποιαδηποτε κερδη της κινητης περιουσιας να κεφαλαιοποιουνται.

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 25-12-2019

 Σχετικά με τα θέματα κινητής περιουσίας, εάν υπάρξουν κάποιες ασάφειες, επιθυμώ τα φυσικά παιδιά μου να διασαφηνίσουν τα ίδια, τα όποια θέματα προκύψουν, σύμφωνα με το έννομο συμφέρον τους και με γνώμονα την ευχερέστερη ροή και εξέλιξη των γεγονότων  προς το καλό όλων μας.

Η φυσική εξ αίματος  μητέρα τους. Δήμητρα Σπανού του Νικολάου και της Μαρίας γενημένη στην Αθήνα στις 6-10-1957 και

 με αριθμό αστ. ταυτότητας ΑΟ 051041 εκδοθείσα στις 12-6-2019 στο αστυνομκό τμήμα Καισαριανής Αθηνών

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙς 17-1-2020

Αν υπάρχουν ή αν υπάρξουν οφέλη από τυχόν καταθέσεις τώρα ή αργότερα να κεφαλαιοποιούνται άμεσα. Δήμητρα Σπανού

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ 19-4-2020

Εάν διαπιστωθεί ότι κάποιο από τα φυσικά παιδιά - κληρονόμους έως την συμπλήρωση του 28ου έτους της ηλικίας του δεν έχει αποκτήσει την προσωπική του αυτονομία, την κατά το δυνατόν αυτόβουλη εξέξιξη της προσωπικότητάς του και της μόρφωσής του, πράγμα το οποίο που συνεπάγει την επίγνωση των καταστάσεων και την επίλογή των αποφάσεών του, εξαιρείται της.  διανομής της κινητής περιουσίας μου.

Η απόφαση και η επιλογή για την τυχόν ως άνω εξαίρεση επίκειται σε αποφάσεις και συμφωνίες που εκ των προτέρων έχουν ληφθεί από αυτούς τους ίδιους, σε χρονική στιγμή που επίσης οι ίδιοι θα προαποφασίσουν. Δήμητρα Σπανού

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

ΣΤΗΝ ΛΕΞΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ : ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ  ΕΛΒΕΤΙΑΣ

Η ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΑ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 10-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

1.στη φραση :  ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ  ΕΛΒΕΤΙΑΣ  

ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ : ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

2. ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022 ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ (κεφαλαιο, κερδη, κ.λ.π.) ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΞΕΚΙΝΑ  ΙΣΟΤΙΜΟ ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.

ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ  ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ Ή ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΚΟΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.

Η ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΑ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ

Συμπληρωνεται στις 11 Φεβρουαριου 2022  ωρα 10:02

Δεδομενου οτι εδω και εικοσι χρονια δεν βρισκομαι πλεον σε ηλικια τεκνοποιησης και εχοντας υπ οψη την εξελιξη της γενετικης επιστημης, δηλωνω οτι δεν επιθυμω ουδεμια παρεμβαση η χρησιμοποιηση του γενετικου υλικου μου απο τωρα και στο μελλον.  Δημητρα Σπανου

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ  στις 12-5-2023

Για οτιδήποτε προκύωει σχετικά με χρησιμοποιηση του γενετικού υλικού μου, , να επιλυθεί επίσης από τα Φυσικά μου παιδιά και κληρονόμους της κινητής και ακίνητης περιουσίας μου, τα διαμένοντα σε περιοχή Γενεύης Ελβετίας, 

Η ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΑ: ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΠΑΝΟΥ

 

ΣΥΜΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022

Αν εχουν προκυψει καποια αναλογα θεματα απο το 2013 εως σημερα , που να σχετιζονται με παρεμβαση σε δικο μου γενετικο υλικο η με οποιουδηποτε ειδους κακοβουλες παρα φυση παρεμβασεις, ζητω να επιληφθουν αυτων τα φυσικα παιδια που προανεφερα.

 

Συμπληρωνεται στις 10 Μαρτιου 2022

Εαν βρεθουν στην συνεχεια καποια αλλα κεφαλαια που να κατοχυρωνοντσι στο όνομα μου νσ κληρονομηθουν απο τυχον φυσικα τεκνα μου που διαμενουν στις περιοχες του Ευξεινου Ποντου. Δημητρα Σπανου

 

Συμπληρωνεται στις31 Ιουλίου Του 2022

 Οσαν αφορά την ακίνητη περιουσια μου, μετά τον θάνατον μου , επιθυμώ να περιέλθει στα φυσικά μου παιδιά εξ αδιαιρέτου.  Δήμητρα Σπανού

 

Συμπληρώνεται στις  21 Αυγούστου 2022

Αν κάποιος από τούς δικαιούχους, όπως περιγράφονται, επιμένει σε συνεργασία με ατομα που εχουν θέσεις και πρακτικές που δεν ειναι συμβατές με τους  τις δικές μου, οπως εχουν αναδειχθεί από την εως τώρα ζωή μου  θελω να εξαιρεθεί των ανωτέρω. Δημητρσ Σπανού

Επαφή

Δήμητρα Σπανού Αδριανουπόλεως 56-58
Καισαριανή- Αθήνα
16121

*306942806171
302114143389
dimspa57@hotmail.com . spanudimitra@gmail.com